drukarnia5Jednymi z tych gadżetów reklamowych, którym trzeba poświęcić najwięcej pracy, są wizytówki. Druk nie jest czasochłonny, ale samo zaprojektowanie szaty graficznej i treści wymaga pewnej pracy.

Jak stworzyć idealną wizytówkę?

Doskonała wizytówka jest nie tylko odzwierciedleniem firmy, ale przede wszystkim skuteczną reklamą. Posiada niewielkie rozmiary i niepozorną formę, ale każdy z nas doskonale wie, że czasem lepiej niż poczta pantoflowa działają właśnie dobre wizytówki Druk powinien być wykonany ze starannością, by dodać firmie profesjonalizmu i nie umniejszyć przekazu graficznego oraz skromnej treści. Właśnie z tego powodu polecam zlecenie wykonania druku profesjonalnej firmie, w której najczęściej pracują również doświadczeni graficy, wkładający wiele pracy w dopracowanie naszego projektu, lub pomagający stworzyć go od zera.

10695068304_3f39326ba7_cProjektując wizytówkę, należy zwrócić uwagę na jasność przekazu i zachowanie minimalistycznej formy. Pożądane są krótkie i chwytliwe teksty lub typowe slogany reklamowe, ale nowe i kreatywne. Kolejna kwestia dotyczy doboru kolorów. Idealną wizytówkę mamy wtedy, gdy nawiązuje do charakterystycznych barw firmy. Warto też umieścić niewielkie logo i oczywiście dane kontaktowe. Wszystko powinno przyjąć lekką w odbiorze, ale gustowną formę, która pozostanie w pamięci klientów na długo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *